5 januari 2010

Sköna dagar

När det är så här kallt som det har varit idag med -22 grader trivs jag. Lite tid till att skotta lite eftersom det inte har snöat så mycket. Underställ på. Helt godtagbart att ligga och läsa lite bara. Julmust och ostkrokar bredvid sängen. Men nu är en bok slut och jag vet inte vad jag vill fortsätta med. Lika bra är det eftersom biblioteket är stängt.

Funderar istället en del på att ta tag i nåt... Nära till hands att köra ett projekt 365. Fota en bild varje dag. Frågan är var jag i så fall ska lägga upp bilderna. Och om jag kommer att klara av att hålla på ett helt år. Lite tveksamt men ändå lite lockande. Jag har i alla fall fotat varje dag på det nya året men jag måste skynda mig att bestämma mig annars rinner allt ut i sanden bara.

Vet inte jag... verkar vara jobbigt... får fundera lite till...

Inga kommentarer: